…és hozott egy doboz vasat. Kuplungom is van már nánánáá! Köszi Rotary Parts!
6 thoughts on “Csöngetett a futár”
Ckerti says:
Valamiért úgy emlékeztem, hogy mintha azt írtad volna, hogy van egy kuplung a kocsiban heverő dobozokban még az osztrák eladótól, de ezek szerint nem Te írtad.
Mindenesetre a költségoldalon nem láttam, de jó látni, hogy gyűlnek a dolgok.
A motorról semmi hír? Úgy értem fotó még nincsen?
Érdekes lesz a piros-szürke motor, biztos szép látvány.
A beltér szagtalanítására most lenne idő, foglalkoztál már a takarítással, vagy majd egyszerre amikor a műhelyben a motor és kuplung-csere történik?
A futóművel majd csak utána tudsz foglalkozni úgyis, hiszen mozgásban még csak a trélerig meg onnan a műhelyig volt az autó, igaz?
Gondolom nézegetted már azóta a kocsit, kasztni amugy rendben van? Világítás, elektronika? A többi fotó is jöhet, hátha egyéb ötletek is felmerülnek bennem, tudod, kibicnek semmi se drága alapon :-))
@Ckerti: Van kuplung, csak kopott, és valóban dobozban, hogy írtam-e erről, arra nem emlékszem ( :
Ott van a költségoldalon is, csak kicsit hülye módon még az előző poszt cuccai előtt egy sorral, mivel az effektív pénzköltés hamarabb történt.
Nincs semmi hír, se fotó, de majd írok már James Chambernek, hogy mi a nátha van már. Kevésbé érdekel a színe, csak legyen jó, és lehetőleg sokáig maradjon is az.
Az autó tőlem kb. 25 km-re van, így nem foglalkoztam sem a takarítással, se mással, mert kiesik a mozgásteremből, meg hideg is van az ilyesmihez. Meg majd ha ekészl, utána akarok.
Fotók vannak, majd csinálok egy posztot, egyszer kiautóztunk-babakocsiztunk, megmutattam a feleségemnek, hogy mire megy épp a pénz 😀 Szerencsére tetszik neki.
A kasztni rendben van, a küszöb alatti visszaperemezett lemezen van némi rozsda, de az kívülről van, könnyen kezelhető. Illetve az egyik sárvédő legalján van egy pötty, remélem még megállítható flex és hegesztő nélkül is. Kap majd egy halváz és ürgevédelmet az autó, akkor kezeltetem ezeket is. A futóműelemeken is van természetesen felületi rozsda, de az nem veszélyes, ilyen korban már minden autón akad.
Az elektronika passz, “nem szokott baja lenni”, remélem így is van. Egyetlen infóm, hogy a típushibának számító elöregedő hűtővíz szintérzékelő kábele nem azért nincs lehúzva, mert nem zavarta a tulajt a hibajelzés, hanem azért, mert 500 €-ért cserélték csövezéssel együtt (megvan a számla róla). Illetve egy éve műszakizott, elégszigorúak voltak, a rozsdakezdemények is szerepelnek benne többek közt, de villanyos hibát nem tártak fel. A fékek szintén viszonylag frissek, kompletten cserélve voltak 2 éve.
@wankel: Akkor úgy néz ki, hogy jól választottál, szerencsésen nyúltál bele.
Sorra húzom le a listámról a jobbnál-jobb 40th Anniversary és Kuro limitált modelleket.
Egyedül az a tény vigasztal, hogy lesz majd egy dupla garázsom (6,5 m hosszú, 6 m széles, két elektromos, szekcionált kapuval) ahol majd méltó helye lesz a kocsinak, bár addigra ezeket az autókat tuti megeszi a rozsda…
@Ckerti: azért ahhoz is kell egyfajta mazochizmus, hogy ne csak típushoz, hanem még kiadáshoz/felszereltséghez is kötődj 😀 Bár ha ráér a dolog, akkor lehet keresgélni, én ettől kapkodósabb vagyok, ha valamit kitalálok, és a keret is adott, szeretek gyorsan túlesni a beszerzésen. Egyedül a jó állapothoz ragaszkodtam, meg valamilyen szinten a bőrhöz. Meg hogy ne legyen sötétszürke. A tetőablak meg titkos vágy volt.
Csak itthon nézelődsz? A németeknél bővebb a kínálat, itthon ritkák a fenti kiadások.
Fú, na azért a garázsért egy kicsit irigy vagyok, nekem egy 3×5 m-es garázsom van, az is bérelt. Jelenleg viszont egy lugas alatt áll az autó, tehát kb. a szabadban.
Idehaza is találtam egy 40th-t, de főleg a német, osztrák oldalakat nézegettem.
Érdekes, hogy kinnt rengeteg 100 ekm feletti autó van, idehaza meg szinte mind csak 60-70 ekm-t ment. Talán odakint van pénz fenntartani egy nagy fogyasztású autót és menni vele?
Sajnos árban 3 MFt körül vagy felette vannak, de van amelyik nagyon szép.
Sebaj, majd ha kész a garázs ráérünk újra keresgélni.
@Ckerti: gyanítom itthon gyakori, hogy a motorcserével/felújítással egy nullázás is együtt jár, vagy legalábbis azt a km-t írják ki. De azért itthon is akad jó pár nagyobb futású, csak nem a 3 millás ársávban, hanem alatta. Ott még akár valós is lehet a 60-70e. Sőt, azt is megkockáztatom, hogy a kínálat teteje nálunk olcsóbb, mert nincs aki megfizesse, a német meg nem jön el érte ide, mert otthon is talál.
Mindenesetre külföldről hozva számolj rá bő 400eFt-ot a papírozásra. Sajnos a wankel-köbcentiket duplán számolják, így nem 40eFt (<1400ccm) a regadó, hanem 240e… (>2600ccm). Ez még rám is vár ><
Valamiért úgy emlékeztem, hogy mintha azt írtad volna, hogy van egy kuplung a kocsiban heverő dobozokban még az osztrák eladótól, de ezek szerint nem Te írtad.
Mindenesetre a költségoldalon nem láttam, de jó látni, hogy gyűlnek a dolgok.
A motorról semmi hír? Úgy értem fotó még nincsen?
Érdekes lesz a piros-szürke motor, biztos szép látvány.
A beltér szagtalanítására most lenne idő, foglalkoztál már a takarítással, vagy majd egyszerre amikor a műhelyben a motor és kuplung-csere történik?
A futóművel majd csak utána tudsz foglalkozni úgyis, hiszen mozgásban még csak a trélerig meg onnan a műhelyig volt az autó, igaz?
Gondolom nézegetted már azóta a kocsit, kasztni amugy rendben van? Világítás, elektronika? A többi fotó is jöhet, hátha egyéb ötletek is felmerülnek bennem, tudod, kibicnek semmi se drága alapon :-))
@Ckerti: Van kuplung, csak kopott, és valóban dobozban, hogy írtam-e erről, arra nem emlékszem ( :
Ott van a költségoldalon is, csak kicsit hülye módon még az előző poszt cuccai előtt egy sorral, mivel az effektív pénzköltés hamarabb történt.
Nincs semmi hír, se fotó, de majd írok már James Chambernek, hogy mi a nátha van már. Kevésbé érdekel a színe, csak legyen jó, és lehetőleg sokáig maradjon is az.
Az autó tőlem kb. 25 km-re van, így nem foglalkoztam sem a takarítással, se mással, mert kiesik a mozgásteremből, meg hideg is van az ilyesmihez. Meg majd ha ekészl, utána akarok.
Fotók vannak, majd csinálok egy posztot, egyszer kiautóztunk-babakocsiztunk, megmutattam a feleségemnek, hogy mire megy épp a pénz 😀 Szerencsére tetszik neki.
A kasztni rendben van, a küszöb alatti visszaperemezett lemezen van némi rozsda, de az kívülről van, könnyen kezelhető. Illetve az egyik sárvédő legalján van egy pötty, remélem még megállítható flex és hegesztő nélkül is. Kap majd egy halváz és ürgevédelmet az autó, akkor kezeltetem ezeket is. A futóműelemeken is van természetesen felületi rozsda, de az nem veszélyes, ilyen korban már minden autón akad.
Az elektronika passz, “nem szokott baja lenni”, remélem így is van. Egyetlen infóm, hogy a típushibának számító elöregedő hűtővíz szintérzékelő kábele nem azért nincs lehúzva, mert nem zavarta a tulajt a hibajelzés, hanem azért, mert 500 €-ért cserélték csövezéssel együtt (megvan a számla róla). Illetve egy éve műszakizott, elégszigorúak voltak, a rozsdakezdemények is szerepelnek benne többek közt, de villanyos hibát nem tártak fel. A fékek szintén viszonylag frissek, kompletten cserélve voltak 2 éve.
@wankel: Akkor úgy néz ki, hogy jól választottál, szerencsésen nyúltál bele.
Sorra húzom le a listámról a jobbnál-jobb 40th Anniversary és Kuro limitált modelleket.
Egyedül az a tény vigasztal, hogy lesz majd egy dupla garázsom (6,5 m hosszú, 6 m széles, két elektromos, szekcionált kapuval) ahol majd méltó helye lesz a kocsinak, bár addigra ezeket az autókat tuti megeszi a rozsda…
@Ckerti: azért ahhoz is kell egyfajta mazochizmus, hogy ne csak típushoz, hanem még kiadáshoz/felszereltséghez is kötődj 😀 Bár ha ráér a dolog, akkor lehet keresgélni, én ettől kapkodósabb vagyok, ha valamit kitalálok, és a keret is adott, szeretek gyorsan túlesni a beszerzésen. Egyedül a jó állapothoz ragaszkodtam, meg valamilyen szinten a bőrhöz. Meg hogy ne legyen sötétszürke. A tetőablak meg titkos vágy volt.
Csak itthon nézelődsz? A németeknél bővebb a kínálat, itthon ritkák a fenti kiadások.
Fú, na azért a garázsért egy kicsit irigy vagyok, nekem egy 3×5 m-es garázsom van, az is bérelt. Jelenleg viszont egy lugas alatt áll az autó, tehát kb. a szabadban.
Idehaza is találtam egy 40th-t, de főleg a német, osztrák oldalakat nézegettem.
Érdekes, hogy kinnt rengeteg 100 ekm feletti autó van, idehaza meg szinte mind csak 60-70 ekm-t ment. Talán odakint van pénz fenntartani egy nagy fogyasztású autót és menni vele?
Sajnos árban 3 MFt körül vagy felette vannak, de van amelyik nagyon szép.
Sebaj, majd ha kész a garázs ráérünk újra keresgélni.
@Ckerti: gyanítom itthon gyakori, hogy a motorcserével/felújítással egy nullázás is együtt jár, vagy legalábbis azt a km-t írják ki. De azért itthon is akad jó pár nagyobb futású, csak nem a 3 millás ársávban, hanem alatta. Ott még akár valós is lehet a 60-70e. Sőt, azt is megkockáztatom, hogy a kínálat teteje nálunk olcsóbb, mert nincs aki megfizesse, a német meg nem jön el érte ide, mert otthon is talál.
Mindenesetre külföldről hozva számolj rá bő 400eFt-ot a papírozásra. Sajnos a wankel-köbcentiket duplán számolják, így nem 40eFt (<1400ccm) a regadó, hanem 240e… (>2600ccm). Ez még rám is vár ><